Lite svar.

vilken dans tycker du mest om? :)

svar: disco helt klart!!

hur länge har du tävlat? haha, borde ju jag komma ihåg.. men nej ....

svar: 2 år ungefär.


vad gör du helst en helt vanlig dag?

svar: bror på om jag har haft mycket träningar hela tiden. Då ligger jag helst i soffan och slöar. Annars träning, göra något roligt med nån/några vänner.

tycker du om att festa och så ? :)

svar: asså visst är det jätte roligt att ha roligt med kompisar och sådär, men jag är inte en såndär som dricker och festar.

kram påla bästa du! <3

Puss på dig madde!! <3


Kan du tipsa om några övningar för hur man kommer ner i splitt och spagat?

svar: jag kan göra ett inlägg imorgon om hur jag stretchar splitt och spagat.


Hur lång tid tog det innan du kom ner i spagat och splitt, och hur många gånger i veckan stretchade du då?

svar: jadu.. kommer inte ihåg..var stel när jag var liten ivarjefall. Då stretchade jag typ aldrig hemma. Nu brukar jag försöka stretcha hemma när jag har tid för att hålla mig vig.


Hur ofta byter du dräkt i singeln? :)

svar: inte så ofta alls har bara haft 2 ordentliga singeldräkter. Sen har jag haft par dräkter och en gång hade jag en som farmor sydde ihop på en dag pga panik... haha





Kom ihåg mig?