Ont om tid

Hej!
Har ingen tid över till bloggningen på helgerna.. är så mycket träningar och mellan träningarna vill man hinna göra roliga saker också. Men nu är det en ny vecka med bloggande förhoppningsvis!

Kan ju berätta om min helg.

Fredags: Tränade och sov hos Matilda.
Lördag: Tränade i ungefär 4 timmar. friträning och grupp. På kvällen gick jag på norle KKV med bästa brudarna. Sen sov några hos Matilda.
Söndag: Träning och snart kommer Matilda hit för BB titt och sen sleepar hon här.

Nästa helg har jag tävling i Västerås också. Så börjar tagga till det. Jag och Emma har bestämt att vi inte ska äta godis från Mådag tills efter tävlingen, hahhaha, ge mig ett lycka till. Nejdå skoja bara, det klarar jag!
Sen blir det mycket träning och packning denna vecka! Kommer bli en bra vecka!!
Längtar tills på Lördag nuja.

Är sjukt taggad till SM också, med gruppen och allt!!!!


Ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi säkert imorgon!

image description
ganska gamal bild... saknar mitt gamla hår (L)




Kom ihåg mig?