Chai Latte

Godmorgon!
Vaknade för ungefär 3 timar sen, måste ju gå upp i tid så man inte är allt för trött när man ska upp jätte tidigt i helgen. Jag har hunnit med att kolla på big brother avsnittet jag missade igår och städat i rummet mitt.
Sen när mamma kommer hem ska jag fixa ett band på disco dräkten och pack och sånt, blir så stressigt när man har skola och dans varenda dag och hinna packa mellan det. Så är jätte skönt att vara ledig nu och hinna andas lite.

Ikväll kl 6-8 ska jag träna på norra, kanske blir lite grupp också där.

Juste har färgat håret också, hemma hahahah! blev lite gult, men får hoppas att det blir bättre efter några duschar!
Hade sån himla utväxt!

Måste bara tipsa om chai latte på burk. Så otroligt gott, mumms! har redan druckigt 2 koppar, blir väl mer heehe.


har sån på bilden fast inte vanilj utan kanel!


ser gulare ut i värkligheten

Hej Sara! En lite annorlunda fråga kanske men undrar vad du använder för hårfärg när du färgar hemma (märke, namn och ton och så där)? Tänkte prova något nytt själv.



Stort lycka till på Disco SM också! Du är fantastiskt duktig :)




Kom ihåg mig?