Valborg med dom bästa!

Hej, det var väldigt längesen jag bloggade nu!

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort på sista april.
Först så var jag på träning och sen följde jag med emma och amanda hem tillsammans med tuva.
Vi åt god mat, gick till kasen, titta på film, käka godis och mycket mer. Hade värkligen en jätte mysig kväll! Tack för det tjejer! På morgonen åkte jag och Emma till stan och fikade och sen köpte vi jordgubbar och satte oss upp på dansen och käkade det, sen sprack vi! Sen tränade vi i en timme lite allt möljigt. Och nu sitter jag här. Ska snart äta och sen kvart i  8 träna med gruppen eller ivf några i gruppen!
Sen kommer Matilda hit och sover.

Och imorgon är det....skola... åh! fän.

Lovar att jag ska börja blogga oftare nu, men har haft fullt upp!

Ha det bra!

Bilder kommer sen!






Kom ihåg mig?