4 days left

 
Nu är det bara 4 dagar kvar till 1:a advent, det ska bli så mysigt med jul! längtar!
Har uppvisning på estraden då också, så det blir ju ännu mysigare.

Idag vart det en kortis i skolan, var där från 8 till 20 över 12, och hade bara dans och dansteori. åkte hem efter det.
halv 5 var jag på en ''audition'' i stan. Det var en audition för en ''musikal'' som heter i ljus och mörker. Och några från klassen skulle vara med, så jag och Molly gjorde en korougrafi på ungefär en timme och tränade en gång och gjorde en duo på auditionen, bara för kul liksom. Men det gick ju bra, jag kom med och ska vara med i musikalen. Det är väl lite mer åt det jazziga, morderna hållet på själva dansstilen. Kommer vara någon gång 2013, så det blir väl kul.

Nu ska jag kolla på.. hmm.. gossip girl..hah..
Ha en god natt! puss!

på det bjuder jag på en bild från haloween i skolan. vi gick väl i 7an eller 8an tror jag!



Kom ihåg mig?