5 dagar kvar, sen smäller det!

Ja det stämmer, om 5 dagar befinner jag mig antagligen i Helsingborg och tävlar första gången i superstar.
Å, vad roligt det ska bli. Men är ju väldigt väldigt nervös såklart, att tävla mot de alla grymma dansarna. Men känns jätte kul! Såklart så ska ju jag göra illa mig överallt som vanligt innan viktiga tävlingar. Emma slog mig på låret pga att jag är hennes konkurant dummis, (jag hoppade på henne i gropen på gymnastiken,så landade med mitt lår på hennes knä) hahhah. sen på höll jag på att bryta tår på studsmattan på gymnastiken så har ont där. Sen idag skulle jag snurra i megafart med armarna, gick sådär... armarna krockade och kan knappt röra handleden. Men annars mår jag bra!!

Imorgon efter skolan ska jag äntligen färga håret också. Färgar och klipper på linlugg och sotlugg!

Och på Onsdag 18.00-20.15 (trorjag) har vi öppet hus på vasaskolan danslinjen, så ska dansa lite där. och informera och såklart fika. Så alla som är intresserade, eller inte intresserade av att börja där, kom och kolla!

Nu ska jag försöka hinna plugga lite, känner att jag är lite efter med pluggningen pga slöhet och massa tävlingar och träningar!

Du är så bra så tävlingen kommer att gå superbra.

Svar: åå tack!
Sara Larsson




Kom ihåg mig?