Dag 6 - 3 saker jag inte klarar mig utan

 
 
1.dansen och träning
skulle aldrig klara att inte ha någon hobby och inte ha någonting som jag verlkligen brinner för. Inte träna liksom, nej.. inget för mig. skulle bli pshykopat eller något. Skulle inte heller vilja bara springa,gymma osv. Jag tycker att man måste hitta en träningsform som inte bara gör för att man måste utan för att det är kul. Dansa är ju så himla kul, förstår inte mig på er som inte dansar!!

2.vännerna och familjen
det är ju dom som stöttar en när man mår som sämst och dom som kan få en på bättre humör. Är så glad över att jag har dom!

3.det vart ju svårt nu, men säger MAT då.
man kan ju inte leva uta mat så ja...
Men tänk er ett liv utan mat, vad tråkigt. Mat är ju bland det viktigaste som finns!






 

 
 



Kom ihåg mig?