Discotävling i Helsingborg!

 
Tänkte skriva lite om discotävlingen i helsingborg som jag var på.
Jag, Amanda, Ida och Amandas mamma åkte i Fredags morgon ungefär klockan nio. Åkte först bil till Västerås och sedann buss till helsingborg som tog ungefär 7 timmar pluss att vi stannade och åt. Kom fram ganska så sent på kvällen. Bodde på Scandic. Emma och Amanda stod och väntade på oss på parkeringen, hade det riktigt mysigt på kvällen när vi sprang runt med täckena hahah.
På lördagen var det tävling ivarjefall. vi fixade oss och åt god hotellfrukost på morgonen, vart väldigt stressigt så sminket och frisyren vart inte så snyggt direkt haha..
Jag dansade i rond 5 så dansade bland de första. Var första gången i superstar för både mig Emma och Ida.
Och det gick ju hur bra som helst för oss. Och vi som vart helt galet glad när vi bara gick vidare en gång.
Vi kom till semifinal allihopa. Och det slutade med en delad 6:e plasering av 50 stycken för både mig och Emma och Ida kom på en 13:e plasering. Vilket vi alla är skitnöjda över! Lite surt att vi kom en plasering ifrån prick och final då men..
dansade inte par så vart en lång dag för mig men stod och hejade på mina grymm uddans par som det också gick jätte bra för!

Tävlingen var försend så den slutade runt 11 istället för 8..
så bussen gick runt 12 på natten och kom till västerås ungefär 7 på morgonen. Så var väl i Gävle vid 9 på morgonen.
Men då var det bara att tagga om till discoträningen halv 3, kände att jag verkligen inte hade någon ork i kroppen då.

Trots att själva tävlingen var så dålig, så var det en lyckad tävling för uddans och hade jätte roligt hela helgen!

Bara NM tävlingen kvar för denhär terminen nu! tagga!!



 
 







Kom ihåg mig?