Filmklipp discogrupp




här är två filmklipp från när vi dansar gruppdisco. Vi tävlade för första gången på film klippet högst upp och vann och tävlade för andra gången på filmklippet längst ner och vann. våran korougrafi är inte speciellt bra och avanserad som ni kanske ser. Men vi har gjort den alldeles själva och hade inte jätte mycket tid, pluss att en är borta på ett av klippen. Men när vi vinner en gång till tar vi sista pricken till a klass och då ska vi göra nytt program! Det var en som kommenterade att den ville ha mer dansklipp och bilder, men har inte någon film när jag dansar än, men kan lägga ut såfort jag får någon!

om ni undrar är jag den som börjar längst åt höger i båda klippen !

snällt att du la ut videon :) vem är det som gör splitthoppet

Svar: varsegod, det är linnea sundling som gör splitthoppet :)
Sara Larsson

man kan inte se :/

Svar: konstigt.. var en till som skrev att hon inte heller gjorde det, för jag kan se dom...
Sara Larsson

Det står typ pga "sekretess inställningar" :/

Svar: jaha konstigt, kan vara för att jag tog dom från facebook också är du inte vän med henne!
Sara Larsson




Kom ihåg mig?