Södag igen...

Ja nu är det Södag igen och slut på lovet..även fast jag älskar mysiga Söndagar så känns det tröktigt!
Är ganska så sliten och trött idag som jag brukar vara efter tävlingar. Men har ingen dans idag eftersom det är lov från det, men har gymastik senare ikväll.
I Fredags sov emma och amanda här ju, vi packade och fixade och kollade på x factor och så. Sen sov vi, kanske inte den tide vi hade tänkt men sov i nån timme iallafall. Tror jag sov mist pga att alla tre sov i min säng för ingen vågade sova på golvet och då fick jag sova i mitten, vart llite varmt men det gick bra ändå tillslut!
dagen efter var det tävlig och bussresan tog väl runt 3 timmar. Tävlingen gick väl helt OK. Kom 3:a i street par (inte så jätte nöjd för det var direkt final) kom 7:a i street sigel, är ändå hyfsat nöjd dansmässigt. Men i discogrupp vann vi och det är vi skitöjda med. Nu är det bara en prick kvar till A-klass och den ska vi ta nästa tävling!
Så vi gick upp 4 och kom hem rrunt halv 12 inatt.

Massa bilder kommer här!

Anmäl dig gärna till veckans blogg!
http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html
Kram Minna :)




Kom ihåg mig?