30 dagar

provar något nytt och gör en sånhär! för att få lite mer att blogga om!

Dag 1 - 10 sanningar om mig

Dag 2 - En dag du minns

Dag 3 - mitt drömresemål

Dag 4 - sporter jag gått på genom tiderna

Dag 5 - Mina favorit skor

Dag 6 - 3 saker jag inte klarar mig utan

Dag 7 - I min handväska

Dag 8 - Min favorit bild

Dag 9 - Gör en hiss och diss

Dag 10 - Planer för veckan

Dag 11 - ett roligt collage på dig

Dag 12 - Mina syskon

Dag 13 - Det här hade jag på mig idag

Dag 14 - Dagens vill ha

Dag 15 - En önske outfit

Dag 16 - 9 saker jag gör varje dag

Dag 17 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga

Dag 18 - Mina rädslor

Dag 19 - En bild på någon du saknar

Dag 20 - Mina drömmar

Dag 21 - Det här får mig att må bättre

Dag 22 - En eller flera bilder på dig som liten

Dag 23 -  en sak du längtar till

Dag 24 - 2 saker jag önskar att jag kunde göra

Dag 25 - Gör videoinlägg (blir min första)

Dag 26 - Ett tv program du gillar

Dag 27 - Foton på närmaste vänner

Dag 28 - Det här saknar jag just nu

Dag 29 - Ha en frågestund

Dag 30 - Min vecka




Kom ihåg mig?