9 oktober. tisdag

plugg plugg plugg

ja det är det jag sitter och gör nu och jag fattar igenting, jätte svårt. Ska utifrån olika källor skriva om vad dans är, men inte egna åsikter. Ska vara 2 A4 men finns verkligen inget mer att skriva nu, har ju skrivit om allt, åhh..

jaja, tror jag tar en dusch paus eller kanske städar ihop lite i rummet eller liknande. Dunka lite musik!!

Var en så jobbig dag i skolan idag... joggade i regnet till boulongen och dansade där, rullade seriöst i leran haha, liiite kul var det väl me mest jobbigt, men nu vet jag iaf att jag föredrar danslokalerna!
Fikade efter det och sen hade vi matte och massa engelska förhör.. usch..

Blev ingen gymnastik för mig ikväll för mig ikväll heller, får inte för mamma ehe...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!


okiiiii wanna do thaaaat!



Kom ihåg mig?