Disco tävling!

Godmorgon, är sjukt trött idag! Var som sagt discotävling i västerås igår! Gick jättebra!!

I singeln kom jag till final och fick min sista prick till superstar!!
Tråkigt att min jävla dräkt gick sönder efter varje gång jag dansade, så tappade den och fick panik. Men ska fixa en ny till nästaa termin för är trött på min som jag har nu.
I paren kom vi 3:a i star U och fick en prick och har nu 2 prickar!

Nöjd med resultaten ändå! Känns läskigt att tävla mot all sjukt grymma  i superstar 16+ nu! men ska bli jätterolgt! TAGGA HELSINGBORG!


Bilder på mig och systrarna!
Emma och jag kom tillsammans upp i superstar, lite glada vi blev när vi gick vidare och visste säkert att vi kommit upp! och vi kommer nu för första gången tävla mot varandra,hjäälp! 
Och Amanda som tog hem silverpokalen i superstar 12-15, grym är hon!

Kommer bättre bilder sen oc även bilder på mig och Jennifer!

♥LOVE♥


Vad kul! Grattis! :)

Svar: tack!!! :)
Sara Larsson

Grattis vilken plats kom du




Kom ihåg mig?