DiscoDisco !!!!

♥HejHej♥

Kom nyss hem från en rätt så lugn disco träning och discogrupp träning.
Är så himla trött och slut, är helt sjukt, kan typ inte stå upp, hahah usch!

Var ju discotävling i Eskilstuna igår. Var skitroligt men skitjobbigt. Det var väldit trångt och konstigt men musiken tyckte jag var grym, och volymen på musiken. Det gick ju jätte bra för mig iallafall, tog hem silvret i singeln och fick en prick och har nu bara en kvar till superstar, ska ta den nästa tävling har jag bestämt mig för!! så det var ju jätteroligt. Och i paren kom vi till final. Så en riktigt lyckad men lång dag igår. Gick upp halv 4 och kom hem 1 på natten och vaknade 1 morgonen efter. Tagga skola.... nej..

Bilder från igår!

parbilden var ju inte speciellt fin när jag fixar typ byxorna, menmen, kanske kommer någon bättre sen.

Grattis!! :)

Du var såååå bra-Grattis!!!!

Svar: åå tack så mycket, vem du nu är !! :)
Sara Larsson




Kom ihåg mig?