fredag den 13 mest hela tidend

Kan man ha mer otur än mig?
Går nästan inte. Hade gruppträning igår, det sista vi gjorde var att jag skulle träna på splitthoppet över Ida, vad händer? jo jag landar snett igen på samma fot och stukar den igen, har inte varit såhär ledsen på länge... känner bara att allt går åt helvete just nu och jag var verkligen taggad till 1000 på grupp och så händer det här, vill bara gräva ner mig och grina tills foten är bra... buhuuu... håller tummar och mina 5 tår på att jag kan vara med och göra det bästa jag kan på Lördag!! vill verkligen !! hämtade dräktera iår också, så jeekla snygga vi kommer vara brudar.

Var bara tvugen att skriva av mig hur jag känner hatet mot min fot just nu...

Får ju inte träna nu för ska ju försöka bli bättre till Lördag även fast jag inte får dansa alls men ska fanimig va med!
Så idag blir det e depp,film och pluggdag! känns inte alls so mig..

Jaha vad kul, lycka till!




Kom ihåg mig?