GODMORGON

godmorgon godmorgon. Har lite sovmorgon idag ja, till 20 över 9. värdefulla minuter.
Har dans första lektionen ifag, mordern, najs!

Efter skolan ska jag väl hem och äta och byta om och sånt och sen åker jag iväg på friträning i 2 timmar.
Kanske ska vara med Matilda också, får se.

Tycker veckorna går så fort, nu är det ju snart tävling igen, är jätte nervös över allt. Danserna, om min fot håller till splitthopp. Har inte äns gjort mina två splitthopp i början på jättelänge, så får se hur det går på tävlingen. Är ivarjefall väldigt nervös inför lördag.

Outfit idag.



-svarta dr.denim jeans från carlings
-beige/vit stickad tröja från vila
-linne under från Tyskland eller Slovenien eller nått liksnande

Du är skitduktig så det kommer gå hur bra som helst på tävlingen.




Kom ihåg mig?