högst upp på pallen, där vi hör hemma!

Godmorgon! är skapligt trött idag efter gårdagens tävlig, men det är det värt!

Gick så himla bra igår, speciellt i discogrupp där vi tog hem guldet våran första tävlig tillsammas, är så himla nöjd!
Kännslan var gryyyym!! älskar er tjejer!!
Tog även hem bronset i streetpar, nöjd där också!!

Gick bra med min fot ändå, bästa frippe tejpade den så den höll.
Nu hoppas jag bara ett den håller till massa splitthopp nästa lördag då det är star tävling!! Taggad som tusan!
Måste bara hinna träna eftersom både paren och singeln är osäker och är vissa saker jag inte kan göra pga foten tyvärr!

Halv 3 åker jag iväg på disco träníng i 3 h ungefär, hoppar nog gymnastiken idag för säkerhetsskull!

Några bilder på ALL IN!


Bästa tjejerna dethär!

Grattis!! :)




Kom ihåg mig?