This girl is on fire

 
 
Halå igen!


Sitter här framför datorn igen. Så jag fördriver tiden, haha!

Var ivejefall i skolan idag, hade balett och hade mina fina trikoer och balettskor som ni såg på bilderna, kan visa dom tydligare sen någon gång! jätte roligt ivarjefall. Direkt efter skolan vandrade jag vidare till uddans och fritränade i en timme och sen bussen hem igen. Har väl hunnit ätit och kollat på gårdagens partaj typ.

Imorgon på morgonen ska vi jogga iväg till boulongen och sedan dansa morern dans där ute, fråga mig inte varför, kanske för lite variation.. kommer frysa ihäl, på med tjocktröja, mjukisbyxor, halsduk, mössa och vantar, burr!

har sån tur jag så jag har fått en blåsa under ett gammalt sår som blivit lite inflamerat så nu är mina fötter jämna och har ont i båda, känns toppen eftersom det är discotävling i helgen. sjukt TAGGAAAD ÄNDÅ!



 här är mina teknikskor ivarjefall, ska sy fast ett par band som jag inte hunnit med, men visar nå bättre bild sen.

PUSS



Kom ihåg mig?