17/9 2012


Nu är det Måndag igen..
segaste dagen på hela veckan, går till 20 i fyra och lär springa till friträningen efter det, stressad..
Men är hemma nu och har myst ner mig i soffan och ätit och kollat på film, skönaste! ska ortsätta med att äta och kolla på tv hela kvällen!!

Imorgon efter skolan ska jag till frisöeren och färga om mitt hår eftersom det vart fel sist jag var där och ar fått så mycket utväxt så ska blir så skönt efter det blir det gymnastik också wiii tagga!

är ju tävling i helgen också så är väldigt mycket nu pga att jag och jennifer knappt  har ett program och har inte hunnit träna så mycket så måste värkligen träna nu dom 2 träningarna vi kan, men det fixar vi! sägetr inget om min singel..
termininens första tävling, tyvärr bara i street men ska bli skitroligt ändå!!!





Kom ihåg mig?