TILLBAKA





gud märkte att det var en hel vecka sedan jag bloggade, måste värkligen bli bättre på det.

Orkar inte skriva om hela förra veckan men kanske skriva lite om hur min helg har varit.

I Fredags var jag bl.a på bio med Madde, vi gick på Hamilton 2, var faktist väldigt bra, sen sov hon hos mig. hade även streetträning i Fredags.
Sen på lördagen var jag och min grupp + louise hemma hos Julia för hon hade fyllt 17, så vi firade henne lite. åt, fikade spelade spel pratade och massa. hade jätte mysigt.
Sen Söndag är ju min träningsdag kan man säga. först 1 och en halv timme discoträning. Sen 1 timmes discogrupp träning och sen 2 timmars gymnastik. tränigssverken nu alltså, var verkligen helt slut idag.. usch, ingen bra dag idag.

Här kommer lite bilder ifrån helgen



gick inte att beskära sista bilden haha!







Kom ihåg mig?