10 things about me

Tänkte skriva 10 saker om mig som ni kanske inte visste. Lite random roligt fakta.

1.Jag är jätte flygrädd. Vill häldre bila än flyga.

2. Är jätte rädd för krig och naturkatastrofer.hatar när min histoielärare pratar om att det ser likadant ut nu som innan första världskriget, börjar typ grina och tror att jag ska dö, alla skrattar och jag är seriös. Lika när det sas att jorden skulle gå under, satt typ och skakade innan det var de klockslaget som var sagt. Skit töntig.

3. När jag har danstävlingar är nummer som slutar på 2,4,6,8 bra.

4. Jag kan vara blyg om jag möter någon ny människa, men är absolut inte blyg egentligen.

5. Jag har 5 garderober i mitt rum hahah.

6. Jag har aldrig rökt eller snusat och tänker aldrig göra det heller, ohälsosamt som bara den, fyfan.

7. Jag har väldigt många framtidsdrömar.

8. När jag var liten gjorde jag och min bästis (då) en pool i mitt rum, bajsade i en papperskorg, gjorde grytor av mammas dyra smink mm. äckliga ungar.

9. Jag hatar ämen där man ska skriva djupa långa novell grejer. Men tycker matte är hyfsat roligt.

10. använder typ aldrig smycken.

Dör vad dryga vi var som små haha jobbigaste ungarna helt klart

2an är du ju absolut inte ensam om!! hahaha <3

Svar: hahahah fyfan!! <3
Sara Larsson, 16




Kom ihåg mig?