Bra vecka

Känner på mig att denna vecka kommer att bli bra!
Tror jag har någonting planerat varje dag.

Måndag (idag): har jag bara workshop i skolan. Sen vid 4 ska vi dansa disco och flashmob (om jag hinner vara med) på stan.
Efter det har vi gruppträning.

Tisdag: valborg ju, går som vanligt i skolan och efter skolan kommer Matilda. Vi äter väl på kvällen och efter det ska vi väl dra och ha kul, tagga!

Onsdag: ta det lungt på lediga dagen, är säkert med Matilda eftersom vi sover här. Träning på kvällen.

Torsdag: Ska vara hårmodell och färga utväxt på morgonen, ska bli skönt och äntligen bli av med den. Skola sen. Jazz på kvällen.

Fredag: Skola. Street på kvällen.

Lördag: Tror det var någonting med kommer inte ihåg, haha

Söndag: filminspelning med musikalen.Street. Gymnastik.

Tror jag fick med ungefär allt. Lite översikt över min vecka!




Kom ihåg mig?