Discodunk och fejkbrun

Imorgon är det dags för discodunk HELA dagen igen. Även 3h bilresa. Är skittaggad trotsallt! spraytannad, krusat hår och packad väska så känner jag mig ganska lugn endå.
Ikväll ska jag mysa framför tv och äta gotta med familjen. För imorgon väntar en lång dag. Åker runt 9 och lm vi går tilö final kommer vi hem runt 2 på natten! wey!

Lycka till alla dansisar imorgon!!

Hej! Din rosa dräkt är så sjukt fin! Jag såg dig på tävlingen igår i Lindesberg och tänkte nästan gå fram och fråga om jag fick köpa den! Förstår om du inte vill sälja den nu, men vill ändå bara fråga om du skulle kunna tänka dig det och för hur mycket isåfall? Du får jätte gärna svara till min mejladress [email protected] Med vänlig hälsning, Hanna

Svar: Hej! åå vad gullig du är, vad glad jag blir att du tycker det! Nej tyvärr är den inte till salu eftersom jag ganska så nyss gjort den, men kan höra av mig till dig om jag någon gång tänkt att sälja den! kram!
Sara Larsson, 16

Hej!

Vart i Gävle går du för spraytan? och hur mycket kostar det? :)

Svar: hej på dig, stockholms beauty 200 kr :)
Sara Larsson, 16




Kom ihåg mig?