Mitt liv är tillbaka

Som ni kanske vet, så har jag inte kunnat blogga från min dator av okänd anledning, så inlägget har blivit lite hur som helst. Men nu idag kom pappa på felet och jaaaa äntligen kan jag blogga igen. Kan lova att jag ska uppdatera oftare och bättre nu kära vänner.

Tävling:

Igår befann jag mig och några hundra fler discoddansare i Örebro i bästa arenan. Älskar den arenen, även NM var där.Var nämligen discotävling. Gick faktiskt oväntat bra för mig i singeln. Tog mig till final och slutade på en 6:e plasering pluss prick, av ca. 60 grymma dansare. Trots att jag knappt kunde andas mellan ronderna, det pep i bröstet när jag andades och var halvt död efter pågrund av min jävla förkylning gick det så bra! är skit nöjd! Tycker själv inte att det var min bästa gång jag dansat kanske. Nu vet jag också vad so behövs ändras till SM, så det är bara hårdträning som gället nu. Är skittaggad inför SM nu, låt veckorna gå fort förfan!
i gruppen och paren gick det som det gick. gruppen var kaos av många anledningar, sjukdomar, skadade knän osv.. alla var helt lost typ efterso programet inte sattett dugg, pluss att vi var tvungna ändra programet där, men taggar om till SM nu!
I paren gick det förvånadsvärt bra eftersom vi inte har tränat ett dugg och har typ samma progra som i silver, slutade på 7:e plats.

har lovat att även lägga ut filmklipp, så det kommer, vet att det finns på youtube!


follow me on instagram: saralarssonnn


Hur många prickar har du i disco singel i superstar du är skit bra!!!!

Svar: jag har 2 prickar, så två prickar till till champion, tack så jätte mycket! :)
Sara Larsson, 16

när kommer du ladda upp filmen där du dansar ? och kommer du linka den någon stans

Svar: kommer snart, fast det såg för jävligt ur så vill egentligen inte..
Sara Larsson, 16

Du är sååå bra!!!

Svar: Åå tack vad glad jag blir !!
Sara Larsson, 16




Kom ihåg mig?