2 år kvar

 
 
Har varit ganska frånvarande från bloggen av olika anledningar. Ren slöhet, träning och även Skola!
Skolstart igår. Riktigt roligt faktiskt! Nya folk på danslinjen, nya lokaler, ny lärare och nytt schema. Trots att jag ville ha kvar gamla läraren så tror jag att allt kommer bli super detta år. Slitigt men bra! Nya ämnen också. Vi kommer tex ha idrott 2 gånger i veckan vilket jag är super tagg på. Våra Fredagar består av dans,dans,lunch,idrott,dans. Kommer vara död!

Första dagen som 2:a. Lyssnade på rektorn och pratade schema med lärarna. Fick även en uppgift som att ha en "välkomst show" för 1:orna och även 3:orna. Skitkul faktiskt att börja året så. Så idag från 10-3 har vi slitit med att pumpa ur om massa koreografi och annat. Upplägget på showen är så att vi dansare ska förmedla hur våran första dag kändes med dans. Ni vet, osäker, vad ska alla tycka, står och fixar sig i flera timmar. Men efter en stund lättar allt och alla blir mer bekväma. Så det har vi klurat på hur vi ska få fram. Sedan kommer teater eleverna fortsätta showen fast med lite annat. Svårt att förklara, men blir säker bra hahaa... Vi ska dansa till 212 med Azealia och Lazy. Väldigt typ girly med morden och balett insatt, tvingade in några disco moves också haha.
Kanske filmar och lägger upp om jag kommer ihåg och kan.

 


 
 




 



Kom ihåg mig?