Börjar dra igång

Det känns så härligt att alla träningar snart drar igång. Visst har det varit skönt med uppehåll, men jag börjar sakna det riktigt mycket nu. Igår var jag och några från uddans i en brottarhall och hade lite fysträning med micke. mycket ben övningar körde vi, så nu brinner den i låren kan jag säga!

Idag vaknade jag upp bredvid Matilda tidigt. Skulle ha privat med Elin 11, skapligt trött, med träningsvärk och förkylning och allt.

Men på ett sätt är det som sagt skönt att allt drar igång. Skola, dansen och dethär vardagliga. Men på ett annat sätt är det trök att inte kunna göra vad man vill på dagar och kvällar.

Ikväll ska jag vara hemma med familjen min. Lovat Oscar att kolla på dumma mig 2 också. mys de också!

Min dator har fått något fel, så det går inte att centrera texten och det blir mellanrum mellan bilderna..

 



Kom ihåg mig?