FAN DÅ

 
 
 
Är jätte förkyld, ont i huvudet och snurrig. Var tvungen att sätta mig ner under träningen för jag vart så snurrig. Fick typ världens astma anfall och kunde knappt andas också. Tror snurrigheter beror på lågt blodtryck, eftersom det har hänt många gånger, måste verkligen kollas upp. Astman däremot är ju alltid där, men förvärras när man är sjuk, då man egentligen inte ska träna. Blir så jävla förbannad på alla dessa fel på mig, snälla! också sjuk nu 2 dagar innan lägret jag längtat efter jättelänge nu!

Ska inte blogga och vara negativ, men så jag känner nu! Tänker åka på lägret hur än, så är det bara! Hoppas på det bästa och håller tummarna, så kan jag vara sjuk när jag kommer hem! Proppar i mig Kan Jang och C-vitaminer och dricker massa te nu, gör vad som helst!

Hoppas alla är friska och krya från alla sjukdomar! Så hörs vi när jag är på bättre humör!

 
 






Kom ihåg mig?