Running

 
 
Efter att ha suttit inne hela dagen drog jag ut på en springtur i det molniga vädret. Sprang bara en kortis, brukar bara springa runt 2,5 km när jag är hemma haha, men kör lite styrka efter också istället. Sitter och äter melon framför datorn nu. Blir nog en såndär dag man inte gör ett skit på idag!


 
 



 

Hur länge har du dansat? :D

Fin blogg! Kolla gärna in min också, kram :)

Svar: tack så mycket! :)
Sara Larsson, 16

Sv: Jag har dansat i studio sedan jag var 6 år, så drygt 10 år! Har dock aldrig tävlat förutom i battles :)

Svar: åå roligt! :)
Sara Larsson, 16

Heeej, ska du åka på villstalägret? Sen undrar jag vart du bor är det inte super långt från Gävle till Kalmar där uddans ligger?

Svar: hallå! ja självklart!! ja jag bor i Gävle! jo det är nog några timmar från Gävle till Kalmar, hurså?:)
Sara Larsson, 16




Kom ihåg mig?