skulle publicerats igår

som jag tidigare skrivit så hade vi en liten välkomst föreställning i Fredags, kanske inte super bra, men vafan, vi hade en skitrolig första vecka. Så det var väl det vi gjorde i skolan i Fredags, tränade och visade upp. Fick även träffa 1:orna.

Var sjukt trött igår kväll, trots att vi inte haft nån jobbig skolvecka, tror det är de tidiga mornarna som är orsaken.
Köpte presenter till Josefine och Caroline efter skolan. Lagade mat och kollade på Varg Veum på kvällen, somnade till antal gånger, trots att klockan var runt 11. Så ja det var min Fredans kväll.

Idag är det privatlektion 14.00-17.00 som gäller! Sen ska vi hem till Liedners och fira Josefine som fyller 18!! och sen på kvällen ska vi äta kräftor osv.. 

Nu ska jag kolla på PLL, kärlek till den serien. Sen ska jag koka potäter, egg, skära grönsaker och görra något ätbart innan jag drar.
 
 





Kom ihåg mig?