VÄLKOMMNA

 

 
Ser att statistiken höjts och att fler kikade in på bloggen min. Jätte roligt!
Berättar lite kort om mig själv, för er som inte känner mig så väl!


Jag är en 16 årig, snart 17 årig, tjej som bor i en tråkig lite byhåla i Sverige som heter Bomhus. Jag bor tillsammans med min familj som består av min mamma, pappa och min lillebror. Jag ska börja i andra året på gymnasiet på Vasaskolan, där jag går danslinjen på estet. Där dansar jag modern och balett. Mitt största intresse, som ni kanske ser och förstår i bloggen, är att dansa. Jag älskar att dansa allt möjligt men favoriten är discodans. Jag dansar även Street, jazz, mordern och balett. Jag tävlingsdansar också på en dansskola som heter uddans. Där tävlar jag i disco och street just nu. Det är bland det roligaste som finns.

I framtiden drömmer jag om att utvecklas som dansare och kunna ha ett ''jobb'' som dansare. Drömmer även om att åka och dansa i USA! Det är verkligen min största önskan just nu!! Big Dreams, jag vet, men jag ska fan lyckas!

Annars ser mitt liv ut som vilken 16 åring som helst. Skola, plugga, äta, sova, träffa vänner och såklart träna!

Hoppas ni fortsätter läsa min blogg, oh kommenterar, då blir jag suuuper glad! puss och hej!


 



Kom ihåg mig?