Disco tävling i Skövde

 
Har varit på discotävling i Skövde i helgen.
Det gick inte bra alls för min del, är sjukt besviken på migsjälv. Kände liksom att jag inte gjorde mitt bästa och att allt bara lev fel. Gjorde fel i programet, gjorde jätte kassa splitthopp och delar av dräkten lossnade.
Men ska inte deppa nu för att det inte gick bra denhär tävlingen, bara att ta nya tag och tagga om til nästa, för då ska mitt program vara bra och sitta och dräkten också! Då ska jag fan kötta!
Var tråkigt eftersom jag varken tävlade grupp eller par och jag åkte buss hem, så vart mycket sitta.
Tävlingen i sig var roligt. Förutom när jag surade efter singeln. Men hade jätte roligt på bussen, hotellet och tävlingen med bästa tjejerna!

Har fått kommentaren och att jag skulle lägga ut bilder på dräkten också, så här kommer massa bilder från tävlingen.

Ååååh snyggaste du!!

Svar: duråå snygooo
Sara Larsson

Snygg dräkt!

Svar: tack!!
Sara Larsson




Kom ihåg mig?