DET ÄR 2013 FÖRFAN!

 

2012 har varit ett jätte bra år för mig! Har haft många roliga stunder kan jag säga!!

Jag har bl.a:



slutat 9:an


åkt på EM i slovenien!
Kan vara bland det roligaste jag gjort.
Det är en sån där sak som man minns hela livet! Hade så sjukt roligt!
Saknar det som bara den och hoppas att få göra om det igen!



Haft massa skoj i grundsund med bästavän!
Vi hade så roligt, saknar det där!


Varit på massa dansläger. Hittade ingen bild på vilstalägret.
Men hittade en från uddanslägret. Bland det roligaste som finns.
Vara med danstjejerna och ha kul pluss att få dansa.
Vilsta är ju höjdpunkten och någonting jag ser fram emot
varje år, så längtar tills nästa gång att få dansa hela dagarna och ha kul hela kvällarna.


börjat i 1:an i gymnasiet. danslinjen på Vasaskolan blev mitt val.
Är så glad över det valet! Har lärt mig två nya stilar (balett och mordern).
Har lärt känna nya människor som nu är mina klasskompisar.
Ser fram emot de få åren som är kvar innan studenten.


startat om från grunden med gruppdiscon. Nu ALL IN!
Har vunnit alla tävligar vi vart med i och hoppas nu på
att få våran sista prick till A-klass. världens bästa tjejer. Vårat år nu!!


äntligen tagit mig ändå upp till superstar.
Och att det gått så pass bra de 2 gånger jag tävlat.
6:a första gången. och 10:a på NM!
Det är jag sjukt stolt över.
Men dett år lovar jag kommer bli ännu bättre!!

blivit årets rising star!

Det är bara lite om vad som hänt år 2012! Men orkar inte skriva allt!
Tackar alla nära och kära som gjort 2012 super!
Och välkommnar 2013!


Var tyvärr sjuk på nyårsafton så låg i sängen.. var ganska sur då..
men orkade iväg till Liedners och mös där!
Orkade inte äns göra iårdning mig, så åkte dit i mjukisdress, boll på huvudet och inge smink!

såhär snygg


Hoppas alla andra var friska och hade det skoja då..



Kom ihåg mig?