Ointressant fakta om mig

Jag spar oftast nummerlapparna som man har på tävlingarna
Jag tycker att mellis är det godaste på hela dagen
Den kroppsdel jag ogillar mest på mig är mina lår
Jag vill ha långt hår
Jag vill/ska flytta till stockholm typ ett år efter gymnasiet
Jag dricker te typ varje dag, beroende
Jag blir skit töntig när jag är trött
På tävlingar är jag så nervös så att efter jag dansat blir jag illamående för att nervositeten släpper
Jag blir rastlös efter att ha varit bara hemma en dag
Jag älskar salladen på min skola, längtar till den
Jag måste pussa på mobilklockan varj gång den är tex: 11.11
Jag sjunger HELA tiden, iallafall hemma, lovar
Hatar folk som är allmänt elaka, vad är grejen
Har svårt för folk som har FÖR bra självförtroende, man ska tycka att man är bra men inte bäst
ääälskar snälla och omtänksama personer
Älskar avokado
Älskar färgen rosa
Jag är jätte flygrädd


Kommer inte på nå mer, ska kolla på film nu nattiii
 



Kom ihåg mig?