SV på Frågestunden

När börjde du tävlingsdansa ps kan du lägga ut videor när du dansar singel eller par det har jag aldrig gjort irl.
sv: jag började tävlingsdansa för lite mindre än 3 år sedan.

Hur snabbt gick de för dig att gå från guld till star?
sv: oj kommer inte ihåg, tror det gick väldigt fort, 4 eller 5 tävlingar kanske. Gick däremot segt från silver till guld.

I vilken klass la du till ett splitthopp första gången?
sv: det var nog i silver, att det såg förjävligt ut är en annan sak.

Beskriv din drömdräkt!
sv: har ingen aning, svåraste som finns att rita dräkten och få ider, har väldigt svårt för de. Men jag hoppas den som görs nu blir super snygg!

Hur länge har du dansat?
sv: sen jag var runt 8 tror jag.

Varför dansar du just på Uddans och inte ackes?
sv: föredrar uddans framför ackes, tycker inte ackes verkar särskilt bra..

Hur många år tog det för dig att komma till star ifrån brons? :)
sv: oj, mitt minne är inte det bästa, med det tog väl runt 2 år.

Vart tyvärr inte så många frågor, men roligt att några gjorde det iallafall! puss på er!



Kom ihåg mig?