1 vecka kvar idag

Vi i familjen har länge tänk på att åka utomlands den här sommaren, men vi har aldrig riktigt bokat någon resa. Vi har inte vetat riktigt om vi vill bila eller flyga, sen gick bilen sönder osv.. haha.
Men nu har vi bestämt oss och bilen är lagad. Så den 10:e, alltså nästa onsdag åker bilen mot Spanien, Barcelona. Vi kommer åka igenom och stanna i olika länder tex: Tyskland och Frankrike. Vi kommer komma hem den 28:de ungefär, så är borta i ca 18 dagar. Det kommer ju gå bort några soldagar i Spanien eftersom vi vill stanna och övernatta i andra länder. Men 10 soldagar i Spanien blir det i alla fall. Sen kanske nån natt I Barcelona och shoppa. Vissa tycker det låter jätte jobbigt att bila. Men vi bilade till EM förra året och hade semester samtidigt. Och det är en upplevelse och man får se så mycket mer än bara flyga och vara på samma plats. Visst är det många timma bara sitta. Men jag och bror min hade filmmaraton och då tickade klockan på ordentligt.

Längtar såå! just nu känner jag för att bara komma bort och få softa och bli lite brun, underbart!
Ska bara få tid att packa och städa rummet så är jag redo.

Kommer nog inte blogga under resan, men jag kommer säkert instagramma när jag har internet, så följ mig gärna där: saralarssonnn

 



Kom ihåg mig?