Home Sweet Home

 Nu mina vänner är jag hemma från vår tripp med bil till underbara Spanien.
Det har varit riktigt mysigt och härligt, så skönt att komma bort från byhålan.

Vår resa började med några timmar bilresa till Danmark och sov över där, samma dagen efter till Tyskland, samma till Frankrike och sedan till Spanien, mitt emellan Cambrils och Salou. Jätte mysigt ställe, badade, solade, åt gott, gick i affärer mm. Efter några dagar där åkte vi vidare till en stad som hette Sitges och sov där, den staden är känd som en "gay stad" hahaha, faktiskt skit kul ändå, det var lite lyxigare område också, så det var väldigt fint där.
Morgonen där efter  åkte vi tunnelbana in till BARCELONA, ååå älskar den staden. Där shoppade vi för det mesta. Primark, forever 21, pull & bear, C&A och mycket mer. Primark var fan bästa, köpte mest där också, snygga kläder för super bra priser. På kvällen i Barcelona kollade vi på en känd fontänshow, jätte häftigt och massa folk.
Dagen där efter åkte vi vidare till en annan stad i Spanien och hade det underbart. Efter de 18 dagarna tog vi samma väg hem igen.

Underbar resa, men lite hemlängtan får man ju.
Skönt men ändå inte att vara hemma, skönt i en vecka, sen vill man dit igen!

Hoppas ni har haft det bra här i Sverige, kommentera gärna om ni vill veta mer eller undrar något!

Har massa bilder på kameran, men ni får nöja er med mina bilder så länge

.
 


 

Vilka härliga, somriga bilder!

Svar: Åå tack så jätte mycket!
Sara Larsson, 16

Man får ett leende av bilderna!

Svar: Vad härligt, glad jag blir :)
Sara Larsson, 16

Snygg bikini, vart är den i från? Och shit va vig du är!!! ;D

Svar: Tack! Den är kommer från Victorias secret, men jag köpte den på ebay.com, för en mycket billigare slant, kika där! :)
Sara Larsson, 16

härliga bilder

Svar: Tack så jätte mycket!!
Sara Larsson, 16

Vilka härliga bilder, fin blogg!

Svar: Tack, vad söt du är!
Sara Larsson, 16

Jag ska till Barcelona nu om några dagar :) Har du några tipps på saker man inte får missa?

Svar: Vad avundsjuk jag blir! Finns så mycket att se där! shopping framför allt! Några affärer jag kan tipsa om är Primark, Forever 21, Pull & Bear, Pim kie, Behrska osv. Också får du inte missa den häftiga fontänshowen som du ser på bild!
Sara Larsson, 16

Vilka fina bilder!

Svar: Tack!! :)
Sara Larsson, 16




Kom ihåg mig?