Mysig kväll i Storvik

 
Hej bloggisen! Igår och idag har jag befunnit mig i Storvik med några vänner från klassen, vi dansare.
En av dom bor i Storvik, vilket känns som att man är på landet, riktigt mysigt. Hon har fyllt år, så firade henne lite efter. Överraskade med ballonger och tårta.
Vi cyklade ca 25min till platsen där vi skulle tälta, en liten glänta med en Sjövik intill.
Där slog vi upp tältet och grillade, sjöng, badade och mös i några timmar.
Jag har lite svårt att sova på sådana platser, tror typ att allt som låter är farligt, jätte töntig.
Bara för det skulle några fulla töntar skrämma oss när vi sov 3 på natten, vart så jäkla rädd, klättrade typ över molly, fyfan. Jag sov kanske 2h sen, medans resten sov jättebra..
Grillade korv som fruost sen på morgonen också.
Jätte mys, ska göras om.

 
 
 

 



Kom ihåg mig?