3 dagar kvar sen smäller det

Tänk, nu är det endast 3 dagar kvar tills jag går ut 1:an på gymnasiet, helt sjukt! Det har gått alldeles för fort!
Om två år tar jag alltså studenten, det är sjukt, vad ska jag göra sen liksom, såå panik!
Men blir ändå så taggad på studenten när man ser alla glada inte så nyktra studenter ha så jävla roligt. Igår t.ex. kom dom in utklädda och skrikande i matsalen, man ba ååååå.

Idag var jag och Matilda på Oscars skolavslutning, han börjar ju 6:an nästa år, sjukt!
Gick på stan efter det och köpte skolavslutningsskor, ville ha de att ha sen på sommaren ändå, så det var ju toppen. Gick i skolan från 1-3 och åkte hem.

Nu ska jag fixa lite och sen åker vi och har grillkväll hos Liedners!

Någon som vet varför det inte går att kopiera in t.ex. youtube koder i HTM ???

 



Kom ihåg mig?