Gele naglar

 
 
 
 
 
Har fått hem ett kitt med nagelgrejer. Så nu kan jag göra mina egna gelé naglar hemma.
Har gjort på mig och mamma och ska göra på Matilda på lördag.

Man kan göra antingen bara gele på sina egna naglar för att stärka dom så dom inte går av och måla och fixa dom.
Eller så kan man sätta på tippar som förlänger nageln och sedan fixa dom.
Har även massa glitter, stenar och pärlor att sätta på.

Hade tänkt att jag kunde göra för en liten slant när jag har tid.

50kr för endast gele och målning på egen nagel.
100kr för tippar och målning.
50kr extra för tillbehör som glitter eller stenar.

Är inget proffs eftersom jag nyss börjat, men det kostar lite att köpa också tar det runt 2 timmar, så skulle bli för mycket att göra gratis!

hör av er på KIK eller facebook eller bara är på bloggen om ni är sugna.
KIK:saralarssonnn

Här är mina och mammas





Kom ihåg mig?