ME

 
* Jag hatar att planera saker som inte blir av
*Bitchar är bland de värsta som finns
*Jag är estetare
*Jag har mörkbrun utväxt men har aldrig haft mörkbrunt hår
*Jag älskar peplum modellen på olika sorters tröjor
*Jag ska kanske till Barcelona i sommar
*Jag har 5 garderober i mitt rum
*Jag gillar inte Håkan Hellström
*Jag använder pappas T-shirtar som pyjamas, alltid
*Vill typ resa runt överallt med massa kompisar, but I'm alone with that..
*Längtar till studenten
*älskar tanktops
*vill ha Swarovski stenar på min studenthatt hhah planerat
*min balettlärare är gravid, så kommer troligtvis inte ha balett i 2:an, gråter floder
*äääälskat couscous, biff och tzatziki
*älskar lax också
*dunka musik är det bästa
*tycker att det är roligt att shoppa utomlands billigt
*har alltid två toffsar på handleden
*har typ komplex över mina lår
 
 



Kom ihåg mig?