skolavslutning 2013 - 1:an i gymnasiet

 
 
 
Idag går jag ut ettan i gymnasiet och får sommarlov, hur skönt!
2 år kvar tills jag tar studenten nu, är så taggad, vi börjar redan planera! ååå längtarr!
Vi har ju ingen riktig skolavslutning, vi sitter i aulan och lyssnar på sommarmusik och rektorn och sen fikar vi med klassen, det är det.. tråkigt tycker jag. Men ikväll ska vi fira lite med klassen tror jag, hhaha.

Hade på mig en klänning som har varit farmors som jag klippt av typ haha, tyckte den var lite sommrig, och bruna och svarta träklackar,

 


hahah jaa min altan hej. lekter typ. men ja tog lite bilder så ni kan se hur jag såg ut när jag gick ut.
Hoppas alla, och speciellt alla studenter får en underbar dag!

vet att min utväxt ser ut som en mössa men ska färga på måndag!

 
 
 



Kom ihåg mig?