Älskade Fredag

 
Nu är det äntligen Fredag och en bra helg väntas!
Dagen spenderades i skolan för det mesta. Hade Svenska i en och en halv timme och sen balett i en och en halv typ. Känns att det varit sportlov kan jag säga. Vi stannade kvar efter och flummade och dansade lite.
Har på kvällen packat och lockat håret och förberätt lite.
Ska upp halv 6 imorgon... bara att ladda till lite hiphop!

På Söndag ska jag till Bollnäs för inspelning av en scen ur musikalen som jag och några från klassen och såklart jätte många fler är med i som heter "i ljus och mörker". Ska bli skit kul! vi har fått klänningar sydda och vi ska ha en "festlook", det ska föreställa en nattklubb, just denhär scenen som vi spelar in. Så blir inte så mycket "vanlig dans" mer "partydans". En del i musikalen liksom! haha

Nu ska jag snart sova om jag ska orka upp imorgon! puss!

 



Kom ihåg mig?