Ska sätta igång igen!

 
Ska sätt igång me bloggandet igen, saknar det! vet inte varför jag har tagit en paus, kanske behövdes.
Denna vecka har väl mest spenderats i danssalen, i skolan och framför datan och tv.
Hade jazz i en timme idag, har sträckt min höft så gör ont  när jag kickar och gör vissa hopp och lite saker.. jätte jobbigt, ååååå! Nu ska jag sova för jag är jättjätte trött som vanligt. Sovmorgon till 10 imorgon också, perfekt! och lite balett på det!

I helgen är det streettävling också. Jennifer och jag kom upp i högsta klassen förra tävlingen satt det blir spännande att tävla mot de otroligt duktiga paren. Synd bara att jag och Jennifer inte hunnit träna så mycket. Hon har varit i Thailand och kommer hem imorgon och tävlingen är dagen efter, men vi ska ge allt ändå!!


japp där är vi, em 2011 tror jag
dålig bild, jagvet, men går inte att ladda upp bilder just nu



Kom ihåg mig?