Dansavslutning och ny vecka

 
Hade som sagt dansavslutning i helgen. Det var väl kul, är inte så mycket med det, har inte direkt som en show. Var även sorgligt eftersom det var sista dansen med Bella, så vart många tårar. Vi tog några kort som jag önska någon lägger upp, så jag kan dela dom här.

Nu är det ny skolvecka, plugg, plugg, plugg. Har inte pluggat något under helgen så vet inte riktigt när jag ska hinna. Går till 5 och halv 7 har jag discofriträning och gruppträning efter de, så blir inge plugg idag..
Ska även fotograferas i skolan med dans 2:orna idag haha.

Ska kika på tv, packa och sen åker jag till skolan. puss.

http://gd.se/nyheter/gavle/1.5848116-lysande-uppvisning?fb_action_ids=589430251090306&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B482271311838092%5D&action_type_map=%5B%22og.recommends%22%5D&action_ref_map=%5B%5D

uttdag från uppvisningen ifrån gd.




Kom ihåg mig?