Disco för hela slanten

 
Tja! Kom nyss hem ifrån en låååång och jobbig dag. Men fan vad kul det har varit, känns såhär härligt bra efter också.

Började med 1 och en halv timmes danslektion i skolan, har vi typ varje dag men endå.
Efter skolan hade vi 1h guppträning.
Direkt efte 1,5 timmes discoträning med Elin, hårdhård träning, var grymt.
åt en timme.
gymnastik i en och en halv timme.

Jobbig och lite stressig dag, men som sagt så känns det alltid lika bra efter.



Nu ska jag vräka i mig mat såklart, ett måste till alla ni som tränar. Desto mer du tränar destomer måste du äta. Skit viktigt för att man ska orka och må bra. Jag slarvar själv att ha med mellis, att äta mellan skola och träningar.
Du måste stoppa något i munnen var 4:e timme. långsamma kolhydrater innan träning och snabba efter träning, Iaf enligt våran näringslära lärare. Så försöker gå efter de, fast jag slarvar jämt med det hehe. 
Kan tycka ibland att fan vad jag äter!! men om man kollar hur mycket jag tränar är det endå rimligt.
Älskar vår näringslära lärare, hon säger att vi inte får glömma att äta något onyttigt ibland och belöna sig själv. Det är inte så att om du äter en pizza och godis så gå jorden under, näringsämnena finns lika mycket i det. Det är liksom helheten som räknas.

Fan jävla poet Sara, nejmen tro inte att jag tror att jag kan allt nu, går efter min lärare. Men är faktist as viktigt för er som tränar att inte glömma att äta bra,mycket och ofta!!







Kom ihåg mig?