Disco SM 2013

Alltid lika underbart att sluta terminen med ett disco SM! bästa som finns!
Tror det här ä mitt tredje SM nu, det går fort!

Detta SM tillbringades i Västerås på bombadier (ungefär med stavningen) arena. Jätte bra hall.
Själva tävlingen, stämningen ,dekorationen och musiken var jätte bra ordnar av Västerås, gör allt så mycket häftigare.

Resultat:

Grupp SM-klass: 11.e plats, alla kryss första ronden!! vi som kom sista förra tävlingen och var skitdåliga är suuuper nöjda! kändes så mycket bättre nu.

Singel SM-klass 16+: 14:e plats, jättenöjd eftersom jag tävlade mot championdansarna som är helt sjukt duktiga!

Par star U: 6:a, bra placering pga. vi inte har tränat eller satsat alls, var även vår sista tävling tillsammans.

Så överlag är jag jätte nöjd med resultaten och kände att jag avslutade terminen kanon.
Längtar redan efter nästa. Kommer bli så himla tomt att inte tävla på 4 månader, 4 MÅNADER!!
Vad ska jag göra?? kommer inte klara mig!

Grattis till våra SM mästare! så värda! Så avundsjuk på er, hur gör ni!!

Nu taggar vi om till nästa termin!!



tyvärr ingen som filmade eller tog kort! så har inga sådana att dela med mig. mamma har fått för sig att om hon filmar innan semin så gåt det dåligt, haha orkar inte!


varför ska inte du och jennifer dansa längre??

Svar: Jennifer ska sluta dansa disco, också ville vi lite olika osv.. :)
Sara Larsson, 16

Ska ni sluta dansa par? Varför?

Svar: Ja, Jennifer ska sluta och ville lite olika mycket typ! :)
Sara Larsson, 16

Varför vem av er ska sluta eller ska du få ny partner?

Svar: Jennifer ska sluta, om det fanns någon annan på uddans som jag skulle tänkas dansa med som inte har partner, då skulle jag gärna dansa par, men det finns tyvärr inte ;(
Sara Larsson, 16




Kom ihåg mig?