Intensivvecka

Hallå! Har lagt bloggen lite på sidan av den här veckan pga. att det är så väldigt mycket nu.
I helgen grillade vi hos Liedner och sen ha jag tränat massa.

Den här veckan, från och med i Måndags har dans 2:orn och dans 1:ona haft intensivvecka. Med det menas att vi under en vecka bara jobbar intensivt inför 2:ornas dansföreställning som vi är delaktig i, men det är dom som har bestämt allt däri. Den kommer vara under fredagen och lördagen och även genrep inför publik. Vi går från ca 8.30-17.00 på dagarna och repar, så det är väl det och lite träningar på sidan av som jag ägnat mig åt de senaste 3 dagarna. Det är faktiskt jätte roligt, trots att vi är inomhus fast det är så soligt. Ser verkligen fram emot föreställningarna hur det än blir.

Föreställningarna är:

Fredag 18.00
Lördag 13.00 och 17.00

föreställningen är väldigt kort ca 35min.
Den visas i teaterhuset på Vasaskolan om ni vill kika.

Nu ska jag vänta på maten och efter det träna en stund. Hoppar in i duschen efter och sedan ska jag fixa och plugga inför morgondagen.

Hoppas ni fortsätter kika in trots allt!

https://www.facebook.com/events/375610139211870/?fref=ts
facebook evenemang




Kom ihåg mig?