Valborg, Skola och dansuppvisning

 
Har ingen ursäkt denna gång varför bloggndet har varit så dåligt.

Tänkte skriva lite om min valborg och vad som hänt de senaste dagarna.
Valborg spenderades med Kajsa och Matilda. Vi var på någon typ fest i stickslund och hade det roligt! härliga tjejer det! Kom hem runt 3 och duschade och grejade, fråga inte varför vi duschade då.. åt lite chips och pratade och somnade sedan. Vaknade döda morgonen därpå. Kollde på film och käkade kakor. Tränade sedan en timme på kvällen.

Torsaden, var hårmodell på polhem och färgade utväxten. Hade sista jazzen och sista lektionen med vår lärare Bella, eftersom hon slutar, och det gör även vår andra tränare Lisa, kommer sakna dom.

Fredag, massa skola och träning.

Idag känner jag mig även sjuk, som jag har varit hela veckan, huvudet är som bly, hostatacker, snorig och jättetrött, har inte tid med sånt!! Ska vila tills imorgon då vi har dansuppvisning!







Kom ihåg mig?