hello thursday.

 
 Idag är det Torsdag fina vänner. Det skulle jag säga är en bra dag. Bra lektioner i skolan, hinner vila, och jazzlektion på kvällen! också vet man att det är Fredag dagen efter. 

Jag skrev att jag skulle blogga ofta nu, men som jag också skrev så räcker inte orken och tiden till, och ibland är insperationen 0 till bloggande. Men jag ska försöka få den lusten tillbaka och blogga när jag känner för det och när jag har något vättigt att skriva. 

Mycket har hänt som jag inte berättat, bl.a. discotävlingen i Helsingborg som var i helgen, den gick sådär om ni undrar. I gruppen kom vi 3:a vilket vi är så sjukt glada över och så nöjda! I singeln gick det och kändes skit. Antar att jag får ta det och ha som ursäkt att det var första gånger i champion, men är besviken på migsjälv..
Men det var en rolig och mysig liten tripp till Helsingborg med tjejerna. 
Nästa blir nordiska mästerskapen som jag bara ska tävlia singel, taggad till de jaa!
Sen är det slut för denna termin.

Ja vad gör jag på dagarna, går i skolan, tränar, äter, sover och lite annat där i mellan. 
Har det ganska lungt med läxor just nu. 
Helgerna framöver till jul är ganska bokade också. Avslutning med dansen, sen nm, sen fyller jag 17, sen är det jul. Ser fram emot allt julmys nu!! Har redan börjat tjuvstartat lite.

Nu ska jag iväg till skolan igen för att kolla när mina klasskamrater har öppet hus, ska kollas på deras teaterföreställning, ska blir skitkul, dom gör det alltid så himla bra!


Skulle bli väldigt glad om ni säger till om ni har något önskemål om vad jag ska blogga om!

För det första så tror jag huur många som helst skulle bli jätteglada om du la upp videosar från danstävlingar. Även om det går dåligt eller ej, så är du alltid superduktig. Annars såå..
- Roomtour (knäpp kort eller filma i ditt rum)
- Knäpp kort på vad du gör i en hel dag och lägg upp.
- Skriv typ månadens favorit skönhets produkter (vilka du använt mest och favoriter)
- Favoritlåtar
- Favoritbloggar du läser
- Vad du önskar dig i julklapp
- Vad som finns i din sminkväska
osv osv




Kom ihåg mig?