discotävling-eskilstuna

 
 
jag tillbringade min helg i eskilstuna. Discotävling såklart. 
 
Hela förra veckan låg jag nerbäddad i sängen sjuk, och inte vart jag nå bättre heller. Kunde inte träna alls heller.. Men jag kände mig lite piggare på Fredagen ändå, så vi beslutade oss för att åka. Så på Fredag åkte jag och mamma till hotellet och mös där medans vi kollade på idol och käkade chips. Var så himla rädd över att vakna upp och känna att det inte skulle gå, ville så gärna tävla ju! 
 
Men det gick! Kan säga att jag inte mådde tipptopp mellan ronderna, men satt och vilade därimellan, var lite snurrig och astman var jobbig pga den grymt dåliga luften i hallen, men det gick bra ändå! Hade en super dag trots allt! Blev en andra plats och en discoboll för mig! och så tog jag min sista prick upp till champion, vilket jag är såååå glad över, drömmen!! har tagit prickarna 4 gånger på raken nu, så kul! så nu är jag super duper tagg till helsingborgstävlingen!!
 
och i grupp kom vi 4:a av ca 15 grupper, vilket var sjuuuukt! vår 2:a tävling tillsammans!! mötte grupper som man var så himla bra också, så vi vart super glada!

 


 

 
 


 



Kom ihåg mig?